Friday, October 1, 2010

Salam buat semua..

  1. Rasanya sudah lama saya tidak menulis di laman blog ini. Disebabkan faktor pekerjaan yang bertambah telah membataskan sedikit sebanyak peluang dan ruang saya untuk mencoretkan idea serta rasa denyut nadi saya bagi berkongsi bersama pembaca blog ini.

  2. Diharapkan kalian semua baik dan sentiasa berada di lembayung kesejahteraan dan rahmat Ilahi, insyaAllah.

  3. Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua muslimin dan muslimat serta masyarakat Malaysia amnya.

  4. Marilah kita berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk bersama mengangkat martabat ummat dan negara agar menjadi mercu tanda sebuah negara Islam yang hebat dan disegani. Oleh yang demikian, melaluinya nama ISLAM kan terus indah.

  5. Nampaknya, banyak idea yang terlintas di fikiran saya, insyaAllah saya akan kongsikan disini.

No comments: